תיקון ושיפוץ נגררים

שירותי שיפוץ ותיקון ווי גרירה ונגררים עושים אצל מרכבי נוע

הצוות המנוסה והידע שלנו תמיד עומד לרשותכם כדי לענות על כל שאלה שיש לכם ולעזור לכם למצוא את הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלכם. בין אם אתם מחפשים נגרר חדש, זקוקים לטיפול או תיקון של נגרר קיים, או מחפשים ייעוץ בבחירת האביזרים הנכונים, יש לנו את הניסיון והמומחיות לעזור.

בחברתנו, אנו גאים מאוד במחויבותנו לספק שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. הצוות שלנו נלהב ממה שהם עושים, והם דואגים מאוד להבטיח שכל לקוח יקבל את השירות והתמיכה הטובים ביותר.

אנו מאמינים שלקוח מרוצה הוא צורת הפרסום הטובה ביותר, ואנו עובדים קשה כדי לזכות באמון ובנאמנות שלך. אנו מבינים שבחירת הנגרר או וו הגרירה המתאים יכולה להיות החלטה גדולה, וזו הסיבה שאנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות ותמחור תחרותי כדי לעזור לך למצוא את הפתרון המושלם לצרכים שלך.

אז אם אתם מחפשים מרכז שירות אמין ומנוסה לכל צרכי הנגרר או ווו הגרירה שלכם, אל תחפשו רחוק מאיתנו. צור קשר עוד היום לקביעת פגישה, או כדי ללמוד עוד על המוצרים והשירותים שלנו.

תיקון ושיקום נגררים תוך שימוש במכלולים איכותיים לפי הוראות רישום. 

מרכבי נוע בע"מ הינו יצרן מורשה מטעם משרד התחבורה, בעל תו תקן ISO 9001:2008 ופועל תחת פיקוח של מכון התקנים ושל הטכניון.

הטכנאים המנוסים שלנו מטפלים במגוון רחב של צרכי תיקונים, ממשימות תחזוקה פשוטות ועד לתיקונים ושיפוצים מורכבים יותר. בין אם הנגרר שלך ניזוק בתאונה, או שאתה צריך להחליף חלקים בלויים או פגומים, יש לנו את הכלים, הציוד והמומחיות כדי להחזיר את הנגרר או וו הגרירה שלך למצב הטוב ביותר.

אנו מבינים את החשיבות של נגרר אמין ובטיחותי, ולכן אנו מקפידים על כל התיקונים שלנו. בין אם אתה צריך סט צמיגים חדש, רתמה חלופית או סולם חדש, אנו משתמשים רק ברכיבים ובחלקים האיכותיים ביותר כדי להבטיח שהנגרר שלך יהיה מוכן לעלות שוב לכביש בהקדם האפשרי.

אנו מציעים גם שירות תיקון חשמל מקיף לנגררים ולווי גרירה, כולל אבחון ותיקון כל תקלה בחיווט, בתאורה או במערכות החשמל שלך. הטכנאים שלנו הוכשרו לעבוד עם מגוון מערכות חשמל, ויש להם את הידע והניסיון הדרושים כדי להפעיל את הנגרר שלך תוך זמן קצר.

במרכז השירות שלנו אנו מאמינים שלכל לקוח צריכה להיות גישה לשירותי תיקון נגררים נוחים ואמינים, ואנו שואפים לספק את השירות הטוב ביותר האפשרי במחיר משתלם. בין אם אתה זקוק לתיקון פשוט או שיפוץ מלא, אנחנו כאן כדי לעזור לך להחזיר את הנגרר שלך לכביש. אז אם אתם מחפשים שירות מהימן ואמין להכנה ומעבר של המבחן השנתי שלכם, אל תחפשו רחוק מאיתנו!

תיקון ושיקום נגררים תוך שימוש במכלולים איכותיים לפי הוראות רישום. 

שירות להכנה ומעבר של מבחן שנתי (TEST) לכל סוגי הנגררים יכלול בדרך כלל בדיקה והערכה מקיפה של הנגרר על מנת להבטיח שהוא עומד בתקני הבטיחות והביצועים הרלוונטיים. זה עשוי להיות כרוך בבדיקת הבלמים, האורות, הצמיגים, המתלים ורכיבים אחרים, כמו גם אימות המשקל והאיזון של הנגרר. לאחר השלמת הבדיקה, השירות יסייע לבעלים לבצע את כל התיקונים או השדרוגים הנדרשים, ולהכין את הנגרר למבחן השנתי. לאחר שעבר את המבחן, השירות יספק לבעלים את התיעוד והאישורים הדרושים כדי להראות שהנגרר שלו כשיר לכביש ותואם לתקנות.

דילוג לתוכן